Til alle nye patienter

Velkommen hos Colosseum Tandlægerne Herlev, og tak for den tillid du viser os, ved dit valg af ny tandlæge.

Vi er et team af dygtige behandlere, der kan tilbyde enhver form for tandbehandling. Fra enkel og omhyggelig tandrensning til avanceret opbygning af smil og bid.

Du kan bestille tid til dit f√łrste bes√łg hos os via¬†onlinebooking,¬†telefon¬†eller ved at sende os en e-mail p√•¬†herlev@colosseumklinikken.dk

Du kan også indtaste dit telefonnummer i formularen længere nede på siden, så kontakter vi dig.

Det f√łrste bes√łg p√• klinikken

F√łrste gang du kommer hos os bruger vi ekstra tid p√• at l√¶re dig og dine t√¶nder bedst muligt at kende.

Du vil blive modtaget af en af vore tandl√¶ger, og der vil v√¶re god tid til at I sammen kan snakke om dine forventninger og behov, og til at du kan l√¶re os at kende, og omvendt. At v√¶lge behandler er ofte et sp√łrgsm√•l om kemi og tillid.

Du m√• meget gerne komme 10 minutter f√łr aftalt tid, s√• vi kan f√• registreret alle dine oplysninger i journalsystemet. Du vil blive bedt om at udfylde et helbredsskema, samt et registreringsskema.

For at registreringen kan ske hurtigt og rigtigt, bedes du medbringe gyldigt sygesikringsbevis, samt evt. medicinskema og medicinkort.

Husk at oplyse os, hvis du er medlem af sygeforsikringen ‚ÄĚdanmark‚ÄĚ, s√• indberetter vi automatisk for dig.

Du vil blive tilbudt automatisk indkald til det regelm√¶ssige eftersyn, og du kan v√¶lge mellem almindelig post, og e-mail. Du vil ogs√• blive tilbudt en reminder, i form af en SMS dagen f√łr din aftale.

Journal og r√łntgenbilleder kan rekvireres fra din tidligere tandl√¶ge.

For os er det vigtigt, at du f√•r en kompetent og omsorgsfuld behandling. Du skal f√łle dig tryg og godt tilpas. Skulle der v√¶re noget du √łnsker vi g√łr anderledes, skal du blot sige til, s√• vil vi fors√łge at efterkomme dine √łnsker.

Lider du af tandlægeskræk?

Hos os får du tålmodighed og forståelse.

Mange af vores patienter lider af tandl√¶geskr√¶k f√łrste gang de kommer hos os.

Dette kan bl.a. skyldes en d√•rlig oplevelse ved tidligere tandl√¶ge eller et grimt bes√łg tilbage fra b√łrnetandplejen.

Derfor bestr√¶ber vi os p√•, at give den bedste oplevelse ‚Äď hver gang!